14 Temmuz 2010 Çarşamba

Bak Bakalım Ben Oradamıyım


Bak bakalım ben oradamıyım ? Hadi baksana ben sendemiyim yerinde duruyormuyum? Hani bi aralar orada olduğumu söylüyordun. Hiç bir yere gitmeyeceğimi sadece sende olacağımı söylüyordun. Neden kandırdın ki şimdi sen beni ? sence senmi kandırdın yoksa herşeyimle ben mi kandım sana ? Yoksa bu dünya yalanda biz mi kandırıldık? Savaşlar vermiştk hani herkesi alacaktık karşımıza ben Donkişotluk yapıyordum sana senin için savaşıyordum herkesle. Şimdi ise sadece senle savaşıyorum. Heyy Sevgili evet ben Donkişotum sense sadece bir yel değirmeni seni gözümde büyütüp koskoca bir dev yapan benim yoksa sen sadece bir yel değirmeninden ibaretsin. Şimdi kimin için bir dev olacaksın yada daha kaçtane Donkişot yaratıp salacaksın meydanlara? Başıboş ve çaresz bir şekile önüne gelen herkesle savaşan. Ama sevgilim ben artık emekli oldum Donkişotluktan bak artık umursamıyorum seni çünkü umrumda değil beni sevp sevmediğin ilgilenmiyorum artık beni sevdin mi diye. Ben sadece kendmle ilgilenyorum ben seni sevdim mi !!!! evetttt sevdim mutluydum mutluyduk mutlu olduk güldüm heycanlandım ben bana yaşattıklarına bakıyorum güzeldi herşey şimdi ise daha güzel. Kazandım çünkü evet kazandım sen yenildiğimi düşünüyorsun ama ben kazandım neden mi ? Çünkü ben şimdi daha bir başka gülüyorum mutluyum ve huzurluum. Ben bana düşeni yaptım delikanlı gibi sevdim tek başıma ve korkusuzca hesapsızca sevdim. Ve şimdi daha bir başka seviyorum seni vazgeçilmez olmadığını ispatladığın için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder